Hujber Feri az ország legjobb marketingese
Hujber Feriről valószínűleg egy ország gondolja azt, hogy elment az esze. A minap két interjúban is előadta teóriáját arról, hogy Jézus valójában nem halt meg, mindössze egy színjáték történt. Bár ez egy politikai blog, néha muszáj foglalkozni a közélettel is. Hujber Feri ugyanis két napra az ország legjobb kommunikációs és marketing szakembereit meghazudtolva hackelte meg a médiát.
Pörgetem a facebook falamat és azt látom, hogy az ismerőseim döntő többsége felháborodva posztolja a Hujber Ferencről szóló indexes, 444-es publikációkat, melyekben hol az elmeállapotát, hol pedig józanságát vonják kétségbe. Valójában pedig csak három fajta ember nem veszi észre a szavak jelentését: aki vallási fanatikus, aki idióta és agy nélkül él, illetve az, aki a hülyeségében annyira biztos, hogy még reklámozza is (vagyis agy nélkül él).
Szóval ott tartottunk, hogy Hujber besétált a TV2 reggeli műsorába és elmondta, hogy
Azt állítom, hogy Jézus Krisztus színész volt. De nem ő halt meg, hanem egy tízéves kisfiú.
Az állításával alapvetően probléma nincs, hiszen senki nem volt ott a keresztre feszítéskor, Jézussal pedig egyikünk sem találkozott, tehát minden vita, amit ezzel kapcsolatban keltünk, a végső igazság megtalálása nélkül fejeződik be. Őszintén szólva már vártam Iványi Gábor reakcióját az ügyben, de sajnos a Télapó évente csak egyszer látogatja meg Magyarországot. Sajnos a lakosság körében a felzúdulás szinte teljes lett, de mint tudjuk a világon az észt osztották egyedül igazságosan, hiszen senki nem panaszkodik amiatt, hogy nem rendelkezik eléggel. Az idézett mondatnak pedig már az első része is jó ok lett volna arra, hogy a teljes magyar médiát bejárja, valamint a közéletet felrázza. Be kell vallanunk, a média meghódítására tett kísérlete kitűnően sikerült. A két műsorvezető pedig annyira ledöbbent Hujber Feri mondandóján, mintha egy ISIS kivégzést vetítettek volna a háttérben.
Nem kellett sokat várnunk és újra behívták másnap a Mokkába a színészt, aki már politikai irányba tolta el a beszélgetést és kész volt meggyőzni a műsorvezetőket és a tv előtt ülőket, hogy Orbán Viktor Magyarország királya. Az alap figyelem megjött, majd a kis vízióját előadta. Képzeljünk el egy előadást, ahol... és ekkor lepleződött le a gigantikus médiahack, amikor Hujber Feri felsorolta pajtása, Alföldi Róbert új darabjának, a Passio XXI. főszereplőit és spoilerezett egyet.
Most komolyan... Az első beszélgetésben már egy vallási témájú nyilatkozatot tett. A másodikban felsorolta a szereposztást. Két nap alatt a teljes előadás akkora médiafigyelmet kapott, amelyet még felbecsülni is nehéz lenne. Ezek után mondhatjuk, hogy Hujber Feri két napra az ország legjobb kommunikációs szakembere lett? Szerintem igen.
Ezek után nézzük meg újra a varázslatos interjút: