Vélemény: Lukácsi Katalin nézzen már tükörbe...

Lukácsi Katalin kiugrott KDNP-ből és már nem akar a politikától függeni. Ezért elmegy augusztus 20-án politikai tüntetésre felszólalni és outsider influencert játszik Kálmán Olga, politikától fűtött műsorában. Most kérem a Jackie Chanes mémet, mert nem értem...

Lukácsi Katalinról már másodszor értekezem, mert még mindig nem értem, hogy saját magával hogyan tud elszámolni és hogyan látja a kis jövőjét. Már korábban is kifejtettem, hogy a köpönyegforgatás nem áll Tőle távol, így csodálkozom, hogy a Közös Ország kampányban miért nem vett részt, elvégre a résztvevők listájába abszolút beleillene a neve. No, maradjunk a témánál... Lukácsi Katalinról ugye tudjuk, hogy az MDF-ben kezdte, onnan átnyargalt az IKSZ/KDNP kombóhoz, most pedig kiugrott ex-politikusként végighaknizza a teljes médiát. Céljai szerint nem szeretne politikai tényezővé válni, hanem a hitének szeretne élni. Ezt imádom...

aaeaaqaaaaaaaa18aaaajdyxnwvjmjqylwnhnjmtngzjzi05ytziltiynzm2zjljzjhmoq.jpgNem szeretne rész lenni annak a rendszernek, amit részben Ő is épített éveken át, ezért a legtöbb ellenzéki tüntetésen részt vesz, közös fotókat készít a legtöbb ellenzéki politikussal és politikai töltetű műsorokban vesz részt. Vagy Lukácsi Katalin nagyon kipihent, vagy én vagyok túl fáradt, de nem értem, amit csinál. De néha azért megpróbálkozom a dologgal. 

A próbálkozásaim mostani állásában megpróbáltam picit a művésznő fejével gondolkodni, így fejtettem meg, hogy Kalkuttai Lukácsi Katalin anya tulajdonképpen mindannyiunkért próbál dolgozni. Nem, nem érted, vagy értem... Annál sokkal magasztosabb célokért... Hogy szégyenérzetet keltve áttolja a fejünkön azt a demagóg szöveget, hogy milyen egy jó keresztény.

Milyen a jó keresztény? Nem kell sokat várni, elmondom én milyen a jó keresztény: Elvakult, már-már debil módon mindenkinek segíteni kell, mindenkit erőnkön felül kell támogatni. Ha valaki elesettnek álcázza magát, akkor még jobban kell segíteni neki. Ha meglátjuk, hogy véletlenül meglátjuk rá van csatolva 5 kg TNT, akkor keblünkre kell ölelni, hogy segítsük Őt a még magasztosabb céljának elérésében. Elvégre a jó keresztény olyan lehet, mint a jó úttörő... Ahol tud, segít. Számoljunk egyet. A világon a muszlimok számát 1,2-1,5 milliárdra becsülik. Nemzetbiztonsági jelentések szerint 15-20% radikális. Ha csak ezt néznénk, akkor a többség ugye békés, a Lukácsi Katalinok számára olyan minta ember, akiket plakátokról lehetne mutogatni. De nézzük csak meg mit jelent ez a csekély százalék? Mindez durván 150-300 millió ember. Mondjuk egy teljes földrész teljes lakossága. Tehát potenciálisan 150-300 millió ember, fejében a gyilkos gondolataival azon mesterkedik, hogy hogyan tudna kinyírni téged, engem és a barátainkat. Az ENSZ becslései szerint 2016-ban körülbelül 1 millió migráns érkezett Magyarországra, ami a radikális tömegnek még csak az 1%-át sem éri el. 

Mindezek után a mintakeresztény Kalkuttai Lukácsi Katalin anya, ha lemenne Jászjákóhalmára, hogy minden család fogadjon be egy ilyen csodálatos bevándorló családot, hogy evangelizálni tudjunk, nem fogadnék rá nagy tétben, hogy a következő alkalommal át tudná lépni a megyehatárt, mert páros lábbal rúgnák fel Budapestre. 

achmed-terrorist-yt-screenshot.jpg

Kálmán Olgával történő beszélgetése azért is volt számomra meglepő, mert ez a klasszikus liberális, az előzőekben említett jó keresztény fröcsögés már-már annyira álszent volt, hogy azt a nyálas jelzővel nem lehet minősíteni, hiszen az már annyira lucskos volt, hogy a notebookom képernyője is szétfolyt tőle. Főleg így, Barcelona után elég ember ellenes cselekedet volt kimondani azt, hogy be kell fogadni jó keresztény módjára a migránsokat. A helyében egy ilyen mondat után úgy elszégyellném magam, hogy nem mernék emberek előtt szerepelni. Szóval a kiugrott MDF-es, kiugrott IKSZ/KDNP-s politikus most átment a ballib oldalra, hogy tudja osztani az észt. Szerintem nem vagyok demagóg, de sajnos tényleg az a helyzet, hogy a baloldal lassan már az összes ilyen és ehhez hasonló szereplőket felkarolja 1% emelkedésért. Szánalmas... Olyan ez, mint a megcsalás. Aki egyszer megcsalt, az legközelebb is megfog...